poniedziałek, 1 października 2018

Moda w stylu kina noir

Czarny golf damski

Jesień sprzyja leniwym wieczorom z kubkiem gorącej herbaty i kontemplowaniem ulubionego filmu. W tym okresie bardzo lubię powracać do retro kinematografii i jej specyficznego klimatu, jakiego nie zafunduje mi dzisiaj nawet najlepszy blockbuster. Czarno-bały obraz ma w sobie coś niezwykłego, czym zainspirowałam się tworząc zestaw do tych zdjęć.



Autumn favors lazy evenings with a cup of hot tea and contemplating a favorite movie. During this period I really like to return to retro cinematography and its specific climate, which even the best blockbuster does not treat me today. The black-and-white image has something extraordinary in it that I have inspired to create a set for these photos.

***

Czarny total look

Czarna marynarka ze złotymi guzikami

Moda w stylu kina noir

Miłość po południu, Sabrina, czy Moje rzymskie wakacje to jedne z tych filmów, które inspirują mnie bardziej niż niejeden Fashion Week. Czarne wąskie cygaretki, perfekcyjnie dopasowany golf i welurowe pantofle to must have tegorocznej jesieni, którego z pewnością nie powstydziłaby się sama Audrey Hepburn. Jestem pewna, że stanie się moim codziennym uniformem.


Love in the afternoon, Sabrina, or Roman Holiday are some of those films that inspire me more than any Fashion Week. Black narrow cigarillos, perfectly matched turtleneck and velvet slippers is a must have this autumn, which certainly would not be ashamed Audrey Hepburn herself. I'm pretty sure it will become my everyday uniform.

Garnitur damski w czarnym kolorze

Czarny total look

Spodnie cygaretki damskie

Czerwone okulary w stylu retro

Przeczytaj również:




You can also read about:


Czarna marynarka i spodnie cygaretki damskie

Uśmiechnięta dziewczyna portret
Photoshoot Je-Shoot

Podziel się tym wpisem!

3 komentarze

  1. Podobasz mi się w takim wydaniu!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja mi się niezwykle podoba a zdjęcia pierwsza klasa, pięknie Ci w takim klimacie. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jesienne zdjęcia no i oczywiście outfit :)

    OdpowiedzUsuń