piątek, 16 grudnia 2016

16/12/16 propozycje prezentów świątecznych DLA NIEJ


Święta zbliżają się wielkimi krokami, a Wy nadal nie macie pomysłów na prezenty dla najbliższych? Sprawdźcie moje propozycje, może Was zainspirują:

1.  TOREBKA Calvin Klein
2. ETUI NA TELEFON Calvin Klein
3. APASZKA BECKSÖNDERGAARD
4. PASek ZIGN

1. KAPELUSZ PS BY PAUL SMITH
2. RĘKAWICZKI OVS
3. ETOLA KARL LAGERFELD
4. TOREBKA MINT&BERRY
5. PASEK J.CREW 
6. KOSMETYCZKA BY MARLENE BIRGER


1. CZAPKA ADIDAS ORIGINAL
2. TOREBKA DOROTHY PERKINS
3. SKARPETKI EVEN&ODD
4. KOSMETYCZKA KATE SPADE NEW YORK
5. BRELOCZEK IPHORIA
6. SŁUCHAWKI FRENDS TAYLOR

Podziel się tym wpisem!

12 komentarzy

  1. Świetne propozycje, na pewno takie prezenty przypadłyby do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne propozycje :-) ja jeszcze nic nie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trafione propozycje, moja przyjaciółka dostanie właśnie czapkę na święta, ale cii nic o tym jeszcze nie wie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje. Ja bym się z każdego prezentu ucieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowe rzeczy proponujesz, lubię Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy jestem stara,ale te propozycje dla babci najbardziej mi sie podobaja hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne propozycje, szczególnie torebka, portfel i apaszka mmm :)
    www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla kobiet dobrym prezentem jest filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - zmiękcza wodę kranową i dzięki temu woda jest bardziej przyjazna dla skóry i włosów - filtr ma w swojej ofercie polska firma fitaqua.

    OdpowiedzUsuń