poniedziałek, 19 grudnia 2016

19/12/16 propozycje świątecznych prezentów - DLA NIEGO

W dzisiejszym poście zobaczycie propozycje prezentów dla Niego. Zdążyłyście ze wszystkimi podarunkami, czy nadal szukacie inspiracji? Jeśli tak, ten wpis z pewnością przypadnie Wam do gustu:

1. SZLAFROK POLO RALPH LAUREN
2. SKARPETKI PIER ONE
3. PORTFEL TED BAKER
4. AKTÓWKA MICHAEL KORS
5. ZEGAREK KIOMI

1. SKARPETKI HAPPY SOCKS
2. ZEGAREK ADIDAS ORIGINAL
3. ETUI NA TELEFON TOMMY HILFIGER
4. PLECAK PARKLAND
5. BOKSERKI TOM TAILOR
6. RĘKAWICZKI PIER ONE

1. SZAL POLO RALPH LAUREN
2. KRAWAT ETON
3. AKTÓWKA ROYAL REPUBLIQ
4. SPINKI DO MANKIETÓW TIGER OF SWEDEN
5. PASEK LLOYD
6. ZEGAREK CHEAPO

Podziel się tym wpisem!

5 komentarzy

  1. Zegarek Kiomi- piękny.
    Mi wyjątkowo udało się już uwinąć z prezentami. Największy problem mam zawsze z tatą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje. Ja narzeczonemu kupiłam m.in. pasek skórzany a tacie skórzany portfel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNE POMYSŁY, JA POSTAWIŁAM NA KAMERKĘ DO SAMOCHODU.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku kupiłam aktówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeden z panów poprosił o alkomat więc kupiłam ten, który polecali w sklepue fitalco grafit.

    OdpowiedzUsuń