poniedziałek, 9 kwietnia 2018

09/04/18 Kensington



Spacer po Kensington zaowocował w nowe zdjęcia na blogu, choć przyznam szczerze, że ostatnio rzadko myślę o ich robieniu. Znacznie częściej możecie zobaczyć mnie w potarganych jeansach, ulubionym swetrze i nieśmiertelnej ramonesce, niż skrupulatnie przemyślanych stylizacjach. Od jakiegoś czasu postanowiłam, że na blogu będę publikować głównie to, w czym chodzę na co dzień. Po Waszych reakcjach i komentarzach widać, że Wy również jesteście podobnego zdania co ja. Cieszę się, że mogę dla Was tworzyć i dziękuję za sporą dawkę inspiracji, jaką dajecie mi każdego dnia! 


A walk through Kensington fructified with new photos on blog, although I must admit that I less and less think about doing them lately. Much more often you can see me in disheveled jeans, a favorite sweater and immortal ramones, than meticulously thought out stylizations. For some time I have decided that I will publish on the blog mainly what I wear every day. After your reactions and comments, can see that you are of the same opinion as me. I am glad that I can create for you and thank you for the large dose of inspiration you give me every day!






pics. Michał

jacket - Zara
bag - Rebecca Minkoff

Podziel się tym wpisem!

8 komentarzy

  1. Ładna stylizacja :)
    Spodobała mi się torebka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Publikowanie codziennych zestawów ma według mnie największy sens, bo chyba najbardziej inspiruje. ;) Swoją drogą - piękna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia w niczym nie ustępują tym z magazynów modowych!
    Super wyglądasz, Soniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka wygląda ciekawie chodź nie do końca jest ona w moim stylu, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, bo w koncu o to chodzi, żeby pokazywać to, w czym chodzimy ubrane na co dzień, a nie specjalnie przebierać się do zdjęć, jak to robi połowa blogosfery :/
    Przynajmniej autentyczna jesteś, a ja to doceniam :)

    Sama uwielbiam portaski podarciuchy i skórzane ramonki, więc zestaw jak najbardziej moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń