piątek, 21 kwietnia 2017

21/04/17 gotowa do wyjścia w 5 minut



Myślisz, że masz cały dzień tylko dla siebie, gdy nagle dzwoni telefon z pracy, że natychmiast musisz być gotowa do wyjścia? W mojej czasami się to zdarza, dlatego z upływem czasu wypracowałam w sobie pewne nawyki, które pomogą mi jak najszybciej przygotować się na spotkanie biznesowe. 

Jakiś czas temu stworzyłam sobie kilka zestawów ubrań tzw. ,,ready to wear". To właśnie one zapewniają mi poczucie komfortu, że w razie kryzysowej sytuacji jestem uratowana. Jeden z nich prezentuję właśnie dzisiaj. Jego forma jest o tyle uniwersalna i wygodna, że może posłużyć również jako wersja letnia (wystarczy, że jeansy zamienimy na kryjące rajstopy i drugi look gotowy). Ta stylizacja jest na tyle luźna, że po pracy możecie wyskoczyć na kawę z przyjaciółmi, ale zarazem na tyle oficjalna, że z powodzeniem nadaje się na spotkanie biurowe. 

A jak Wy przygotowujecie się do pracy, gdy wiecie, że macie mało czasu? Macie swoje sprawdzone sposoby na walkę ze stresem?


Serdeczne podziękowania dla Fresh Apartments za udostępnienie wnętrz do zdjęć

jacket - Wallis (second hand)
pants - Zara
dress - Reserved


Podziel się tym wpisem!

15 komentarzy

  1. Świetna stylizacja! Ja nie chodzę do pracy jeszcze, ale zawsze wieczorem staram się stworzyć look na kolejny dzień ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Ja nie chodzę do pracy jeszcze, ale zawsze wieczorem staram się stworzyć look na kolejny dzień ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, z pewnością bardzo wygodny
    Bardzo podoba mi się ta idea

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te spodnie, mierzyłam bardzo podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Ja pracuje z domu więc jedyne co mam to... koszula i marynarka na wypadek jakby szef zdecydował się na videocall - nikt nie wie, że mam spodnie od piżamy na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Vyzeráš super! Cool jeans a rúž má super farbu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty już mi się troszkę przejadły, wolałabym żeby ich nie było na tych spodniach. Oprócz tego bezbłędnie. :) POzdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam kilka takich sprawdzonych rzeczy do wyjścia w 5 minut, jest to niekiedy naprawdę przydatne! ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są boskie, podobają mi te hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jeansy, piękne zdjęcia:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń