piątek, 17 maja 2019

Sukienka ogrodniczka w mojej, kobiecej wersji

Sukienka ogrodniczka z jeansu

Sukienka ogrodniczka? Zarzekałam się, że nigdy jej nie ubiorę. Do czasu, gdy nie znalazłam modelu, który świetnie podkreśla moją figurę i tak naprawdę w niczym nie przypomina klasycznej ogrodniczki, którą znamy jeszcze z podstawówki. Jesteś ciekawa, co tym razem dla Ciebie przygotowałam? Zajrzyj do nowego wpisu!



A dungaree dress? I could swear I would never wear her. Until one day when I found a perfect one that exactly emphasizes my figure, and in fact it does not resemble a classic dungaree dress, which we know from elementary school. Are you curious what I prepared for you this time? Check out the new blog post!
***
Jeansowa ogrodniczka

Sukienka na ramiączkach


Sukienka ogrodniczka w mojej interpretacji

Sukienka ogrodniczka to już kultowy element garderoby z lat 90. Pamiętam ówczesne girlsbandy i ukochaną przez wszystkich Rachel z ,,Przyjaciół", które nieustannie przekonywały wszystkich, że ogrodniczka to must have w Twojej szafie. Jednak nie w mojej. Rozszerzany w talii krój i kieszenie po bokach nie polubiły się z moimi biodrami. Przez długie lata unikałam więc ogrodniczki jak ognia, dopóki nie trafiłam na tę idealną. Długość midi, na grubych szelkach, wycięta w talii i oczywiście bez kieszeni - model wprost stworzony na moją figurę. Świetnie się składa, bo w tym sezonie denimowe ogrodniczki na grubych szelkach znów powracają na wybiegi mody. Ja już jestem pewna, że swoją będę nosić przez całe lato!


A dungaree dress is already a iconic item of wardrobe from the 90s. I remember the girlsbands and  Rachel's from "Friends" who constantly convinced everyone that the denim dungarees is a must have in your wardrobe, but not mine. Waist-extended cut and pockets on the sides did not like my hips so long, that's why I avoided this type of dress for so long. Until I came across the ideal one. Midi length, thick suspenders, cut at the waist and, of course, no pockets - a model created for my figure. In this season denim dungarees are again on fleek, I'm sure I'll wear my denim dress for all summer!

Ogrodniczka na szelkach

Biżuteria na lato

Sukienka midi


Podziel się tym wpisem!

3 komentarze

  1. Sukienka bardzo fajnie się prezentuje :D Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, ta sukienka pięknie na Tobie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń