piątek, 16 marca 2018

15/03/18 my fav perfume

Od zawsze należałam do grona tych osób, którym bardzo ciężko było kupić perfumy. Podczas gdy moje koleżanki zachwycały się nowym słodkim zapachem od projektanta i idealną buteleczką w kształcie kwiatka, ja stałam z boku zastanawiając się w czym tak naprawdę rzecz. Każdy kto zna mnie trochę bliżej wie, że prezentowanie mi zapachu zwykle kończy się fiaskiem. Tak naprawdę istnieją cztery rodzaje perfum, które bardzo lubię i za nic w świecie nie zamieniłabym ich na żadne inne: Chanel Chance, Chanel Mademoiselle, Calvin Klein Euphoria i zapach Anji Rubik Original dla Inglota. Dwa ostatnie są przeze mnie ostatnio używane non stop. A jakie są Wasze zapachowe upodobania? Lubicie słodkie, czy podobnie jak ja, bardziej pieprzne zapachy? 


I have always been one of those people who found it very hard to buy perfumes. While my friends were delighted with the new sweet fragrance from the designer and the perfect flower-shaped bottle, I was standing on the side wondering ,,oh really... is it worth to buy it?" Everyone who knows me a little closer is aware of fact that presenting me with a fragrance usually ends in a fiasco. There are actually four types of perfumes that I really like and I would not exchange them for anything else in the world: Chanel ChanceChanel MademoiselleCalvin Klein Euphoria and the last one Anja Rubik Original for Inglot. Recently, the last two are used non-stop by me. And what are you parfume tastes? Do you like sweet or like me, more peppery fragrances?


,,Perfumy to niewidoczny, niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju dodatek w sferze mody, który zapowiada przybycie kobiety i wciąż jeszcze pobrzmiewa, gdy ona już odeszła." 

*
,,Elegancja nie jest możliwa bez  perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesoria."

Coco Chanel

,,A woman who doesn't wear perfume has no future."

*
,,No elegance is possible without perfume. It is the unseen, unforgettable,  ultimate accessory." 
Coco Chanel






Podziel się tym wpisem!

3 komentarze