piątek, 5 stycznia 2018

05/01/18 witaj 2018!



Nowy Rok przywitałam w górach. Kilka dni całkowitego relaksu pozwoliło mi gruntownie przemyśleć ubiegły rok, co udało mi się zrealizować, a co jeszcze musi poczekać. Tak jak wspominałam w poprzednim wpisie, z całą pewnością mogę stwierdzić, że 2017 to moja szczęśliwa liczba. Przyniosła mi wiele dobrego, nauczyła przede wszystkim jak cieszyć się z małych rzeczy, cierpliwości w dążeniu do celów oraz pokonywania własnych słabości. Mam nadzieję, że 2018 będzie jeszcze bardziej udany i tego również Wam życzę. A postanowienia noworoczne? Oczywiście, że je mam. Zachowam je jednak dla siebie. :)

pics. Michał

dress - H&M
earings - Swarovski

Podziel się tym wpisem!

5 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, piękna sukienka. Tak 2017 to był udany rok, ale po cichu liczę że 2018 to będzie petarda! Samych Wspaniałości w Nowym Roku Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! :) Groszki prezentują się genialnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepła stylistyka zdjęć... Bardzo ładnie :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;*
    śliczne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń