poniedziałek, 14 sierpnia 2017

14/08/17 mała biała



Podobno w szafie każdej kobiety nie powinno zabraknąć małej czarnej. Ja jestem jednak zdania, że mała biała równie często się przydaje i wbrew pozorom jest bardzo funkcjonalna. Masz ważne spotkanie biznesowe na mieście, a potem idziesz na kawę z przyjaciółką? Sprawdzi się doskonale. Masz w planach randkę? Mała czarna to zbyt oczywista opcja, biała sukienka doda dziewczęcego uroku całości stylizacji i odświeży Twój look. 

Z czym ją nosić, by wyglądać dobrze?

- Dodatki boho - zawsze sprawdzają się w lekkich, zwiewnych sukienkach i doskonale współgrają z białym kolorem. Boho dodatkami w wersji miejskiej mogą być np. cieliste espadryle, zamszowa ramoneska z frędzlami lub torebka worek (ostatnio znów powraca do łask).
- Klasyka i elegancja - to sprawdzona opcja, jeśli masz przed sobą ważne wyjście, np. rodzinną uroczystość, bankiet firmowy lub garden party ze znajomymi. Wtedy obowiązuje zasada less is more (im mniej skromnych dodatków wybierzesz, tym lepiej).
- Mocny akcent kolorystyczny - biały kolor stanowi doskonałe tło dla innych odcieni. Jeden dodatek w mocnym kolorze, np. czarna torebka lub burgundowe sandały zagrają z Twoją sukienką i ożywią całą stylizację.
- Okrycie wierzchnie - ja wybrałam czarną ramoneskę, która nawiązuje do skórzanych botków i przełamuje elegancki charakter sukienki.

A jakie są Wasze sposoby na noszenie małej białej?


dress - Metisu
shoes - Top Shop
bag - second hand
bracelet - By Ilo

Podziel się tym wpisem!

9 komentarzy

  1. Podoba mi się dodatki skórzane.. buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie białe rzeczy najlepiej wyglądają właśnie z czymś cięższym, bo wtedy nie jest zbyt grzecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zestawienie letnich delikatnych sukienek z mocnym akcentem jak ta kurtka i buty:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie wygladasz! Ja tez bym dodala odrobine pazura do malej bialej w postaci ramoneski wiec Twoj zestaw bardzo mi sie podoba pzdr Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się takie połączenie bieli z mocniejszymi dodatkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie postawiłabym na połączenie w stylu boho, ale twoja wersja też bardzo mi się podoba. Czaiłam się w tym roku na białą sukienkę ale nie znalazłam tej idealnej. :( W przyszłym roku muszę wcześniej się za jakąś rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tu nie zaglądałam do Ciebie- muszę to nadrobić, poprawię się :)
    Uważam, że białe sukienki są idealne na lato, świetnie przełamałaś to czarnymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń