wtorek, 30 sierpnia 2016

30/08/16 bliss of paradise



Wakacje nieubłaganie zmierzają ku końcowi. Korzystając z resztek upalnych dni tym razem postawiłam na styl grunge przełamany akcentami boho. Chocker towarzyszy mi ostatnio codziennie, dlatego pewnie jeszcze nie raz zobaczycie go na blogu. Denimowy materiał znów przeżywa swój okres świetności. W sezonie jesiennym będą towarzyszyć mu kwiatowe akcenty, więc tym razem wymieńcie swoje klasyczne jeansy na spodnie dzwony z wyszywanymi kwiatami (jak te lub te). Ja tym razem podchodzę do wzorów zachowawczo, jednak przyznaję, że kwieciste wzory powoli podbijają moje serce i nie wykluczone, że niedługo zagoszczą również w mojej garderobie. 

t-shirt_bik bok   chocker_bershka (similar here)   shoes_zara   skirt_vintage (similar here)

Podziel się tym wpisem!

21 komentarzy

  1. Zaciekawiona na instagramie zdjęciem, pędzę aby zobaczyć cały post i nie zawiodłam się ;)
    Kolejny dobry zestaw - brawo! ;)

    W podstawówce miałam jeansy wyszywane kwiatami, pamiętam je doskonale! Jednak moda co jakiś czas wraca, aż szkoda wyrzucać niektórych rzeczy z szafy, bo mogą być w niedalekiej przyszłości znów modne! ;)

    Jeans lubię pod każdą postacią - klasycznie jako spodnie, katanki jeansowe, ale też w dodatkach np. marzy mi się jeansowa torba na nadchodzący sezon, taka mała, o! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Tak, ten zestaw też kojarzy mi się zdecydowanie z latami szkolnymi! :)

      Usuń
    2. W moich latach te kwiaty na dżinsach (najlepiej dzwonach) nosiło się wtedy, gdy byłam w gimnazjum :D
      O rany, był na to szał :D
      Prawie taki, jak jakieś dwa lata przed tym szałem na dżinsy z brokatem ;P

      Co to było za szczęście upolować taki egzemplarz na osiedlowym bazarku :D
      Było się królową życia ;P

      Usuń
    3. a buty lakierki pamiętasz? :) uwielbiałam je!

      Usuń
  2. Całość wygląda świetnie. Nawet fryzy bym nie zmieniła. Wszystko bardzo przemyślane i tworzy zgraną całość. Piękna stylizacja. Też lubię denim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wyglądasz! Bardzo klimatyczne zdjęcia! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestawik, tym bardziej, że ostatnio podoba mi się tak dużo denimu w stylizacji<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit, taki mocno w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak o tym pomyśleć, to wszelkie wariacje wokół estetyki lat '90 niesamowicie Ci pasują - także idź w to, pędź tą drogą, bo efekty zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ostatnio ku takim klimatom mnie ciągnie :) dzięki Mar! <3

      Usuń
  7. Świetnie Ci w tym zestawie, takim jednocześnie nonszalanckim i eleganckim :)
    Super fryzura i te kolczyki do tego :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzysz mi się z jakąś gwiazdą z lat osiemdziesiątych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega powrot do przeszłych lat podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw, bardzo mi do ciebie pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeans to jest to, zawsze i na każdą okazję jest sprawdzonym elementem garderoby. bardzo ci pasuje ten komplet. w moim najnowszym poście również noszę naszyjnik chocker, fajnie podkreśla stylizację.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki i dodatki tutaj robią całą stylizację. Bez nich brakowałoby tego czegoś, a tak jest cool :) Bardzo pasują Ci duże koła, podkreślają Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń