niedziela, 27 grudnia 2015

27/12/15 jak przedłużyć święta?



Chociaż święta w kalendarzu powoli dobiegają końca pamiętajcie, że możecie przedłużyć je na swój sposób. Ja staram się to robić co roku, by zatrzymać ten niezwykły nastrój najdłużej jak to tylko możliwe. Jak to robię? Po prostu staram się odczuwać go na każdym kroku. Poranna kawa smakuje najlepiej na świecie w towarzystwie choinki, a nic nie daje mi większego poczucia bezpieczeństwa jak leniwe popołudnia spędzane z rodzicami na oglądaniu mikołajkowych filmów. Pamiętajcie, że czas przed Sylwestrem nie musi całkiem wrócić do szarej, zwykłej codzienności. To najlepszy moment, aby zatrzymać ze sobą świąteczne chwile na dłużej. Zależy to tylko od Was! :)




Podziel się tym wpisem!

11 komentarzy

  1. Świetny pomysł na przedłuzenie świąt ;)
    cudowne zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, prawdziwa kobieta z klasą :) czerwień na usatch, to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Tak bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis! Ja staram się przedłużyć święta jak tylko się da :D

    PS: Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wciaz trwam w blogim swiatecznym stanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przypadła mi ta kolorystyka do gustu.
    Fajnie wszytsko dobrałaś!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) niech ten czas trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń