czwartek, 5 listopada 2015

05/11/15 quick post



W dzisiejszym poście z cyklu ,,quick" paski i warstwy grają pierwsze skrzypce.  Kopertowa koszula to ubranie bazowe w mojej szafie. Przy sylwetce typu S sprawdza się doskonale nie powiększając biustu, akcentując talię i tuszując biodra. A już następnym poście przygotuję dla Was zestawienie typów kobiecych sylwetek, tak abyście już nigdy nie miały miały wątpliwości w jakich ubraniach wyglądacie najbardziej korzystnie. 

over knee shoes_stradivarius   shirt_romwe   bag_wittchen

Podziel się tym wpisem!

23 komentarze

  1. Jakie cudne to pierwsze zdjęcie! Rodem z magazynu modowego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja. Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kozaki, rozglądam się za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie! Ciekawie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!
    Super, że szal jest szary, a nie na przykład czarny - bardzo ładnie ożywia i rozświetla to całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal i kozaki są po prostu obłędne. Szal już mam podobny, na kozaki mam nadzieję, że przyjdzie i swój czas :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorwałaś Wittchen na ostatniej promocji w Lidl? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szal i cudowna torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra ! ten look skradł moje serce. Ciekawie dobrałaś dodatki. A :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjecia i stylizacja idealne <3
    http://xthy.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, taki elegancki ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i jeszcze lepsza stylizacja! Jestem pod wrażeniem :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozaki <3 cudne są, a stylówka fajna bo jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wyczucie stylu !! Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajna stylizacja.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń