poniedziałek, 7 września 2015

07/09/15 another boho look



blouse_newdress   shorts_jack&jones   necklace_kamieniołom   bag_bonprix

Moja miłość do boho zagościła w szafie na dobre. Nie mam jeszcze zamiaru żegnać się z krótkimi spodenkami, zwiewnymi materiałami i ukochanymi bluzkami w hiszpański dekolt. W nadchodzącym sezonie chciałabym pokazać Wam, że nawet podczas zbliżających się chłodnych dni można nosić się lekko i zwiewnie. Wystarczy odrobina kreatywności, pomysłu na siebie i odwagi, a sukces gwarantowany. :)

Podziel się tym wpisem!

16 komentarzy

  1. to jest takie boho po Twojemu - bo dużo tu elegancji, nawet tej nieco swobodniej pojmowanej, ale jednak elegancji :)

    mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie. super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne boho. Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko moje serce skradło boho! Oczywiście wspaniała torebka, która świetnie wygląda na tle bieli i czerni! I piękne buciki. Chyba sama się na takie skuszę! :)

    Pozdrawiam,
    Ela z www.missellie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. PETARDA
    Pozdrawiam kochana:*
    Ola

    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie!
    Szkoda, że lato już się kończy... ale jesień tez lubię byle była ciepła i mało deszczowa. ;) :)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your outfit, it's so cool and you look great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i torebka - no zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. That is a cute bag! You look great!

    www.spring2spring.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie a buciki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń