sobota, 15 sierpnia 2015

15/08/15 do it yourself - beauty kit

Każda kobieta marzy o własnym kąciku urodowym w sypialni. Najlepiej w postaci pięknej toaletki z dużym lustrem i mnóstwem kosmetyków. Niestety nie każda z nas może pozwolić sobie na zagospodarowanie takiego miejsca z różnych przyczyn. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam bardziej ekonomiczną alternatywę, którą będziecie mogły zabrać ze sobą w każde miejsce. 


Co będzie Wam potrzebne?

1. Pędzel do malowania.
2. Nabłyszczacz (ja skorzystałam z utrwalacza do decoupage).
3. Taśma malarska.
4. Drewniana kasetka  lub pudełko.
5. Papier ścierny.
6. Farba (biały kolor w tym przypadku będzie najbardziej uniwersalną opcją).



Sposób wykonania:

1. Całą powierzchnię kasetki przecieramy dokładnie papierem ściernym do momentu, aż pozostanie całkiem oczyszczona z lakieru ochronnego.
2. Brzegi kasetki dokładnie oklejamy taśmą malarską, tak aby farba nie dostała się poza krawędzie.
3. Malujemy (jeśli drewno jest ciemnego koloru polecam pokryć je farbą min. trzy razy).
4. Na koniec utrwalamy kolor nabłyszczaczem.
5. Do środka możecie włożyć małe organizery, które wydzielą Wam przestrzeń na kosmetyki, a całość nabierze zupełnie nowego wyglądu.






Podziel się tym wpisem!

8 komentarzy

  1. Cudowny pomysł! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Świetnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Też marzę o takiej własnej toaletce, ale na razie chyba nie będę miała możliwości zagospodarowania sobie własnego urodowego kącika. Graficzna oprawa tego wpisu bardzo kojarzy mi się z ostatnimi postami na Jestem Kasia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wyszło super! Też chcę! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta czarna konsola/toaletka na zdjęciu, które wybrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń