poniedziałek, 4 marca 2013

Kitty cat

fur_new york   hat_sh   jersey_gatta   necklace_bershka   jeans_h&m   shoes_deezee

Co sprawia, że sztyblety totalnie podbiły moje serce? Zapewne fakt, że są płaskie. Nie dość, że trafiają w moje poczucie estetyki, w dodatku mogę w nich biegać po mieście przez cały dzień. Nawiązując do dzisiejszego outfitu, nie wiem jak Wy, ale ja często przechodzę dni pt. ,,nie mam w co się ubrać". Perspektywa spędzenia całego dnia na uczelni skutecznie zniechęca mnie do założenia szpilek i sukienki. Mój idealny zestaw, który sprawdza się w ekstremalnych warunkach to jeansy, czarny golf, kapelusz i sztuczne futro.  Jest przede wszystkim wygodny, prosty, a gdy uzupełnimy go niebanalnymi dodatkami nabiera zupełnie nowego wyglądu. To mój sposób na przetrwanie początku tygodnia. Szkoda tylko, że nie mogę wziąć ze sobą kota pod pachę. Tak do towarzystwa. :)

What makes the elastic-sides completely conquered my heart?Perhaps the fact that they are flat. Not only they hit my sense of aesthetics, in addiction I can run in these shoes all day.Referring to today's outfit, I do not know about you, but I often go through day called 
 ,,I have nothing to wear ".The prospect of spending a whole day at the university effectively discourages me to set up high heels and dresses. My ideal set that works in extreme conditions, it's  jeans, black turtleneck, hat and fake fur. It is really convenient, simple, and when complemented this outfit with interesting extras it takes on a whole new look. This is my way to survive start of the week. It is so pity that I can not bring a cat under my arm. For the company, of course. :)

Podziel się tym wpisem!

47 komentarzy

  1. fajnie ci w kaaapelutku ;)))


    new post



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, poluje na taki kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się pozachwycam włosami, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne futerko! bardzo dobre zestawienie, a ten kapelusz... kocurek też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the Chloe-esque boots!
    What camera do you use, by the way?

    http://www.momfashionworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  8. brak mi słów, żeby wyrazić mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz, jednak te buty do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz genialnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękno :) Czyste piękno.

    OdpowiedzUsuń
  12. love this fur jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing photos! Aww the kitty www.adoramehitabel.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. i znów cudowne futerko! Okulary i buty boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. so cool blog, i love ur style!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba kicia Ci nie chciała zapozować :D mój kot wygląda prawie identycznie, tylko jest jakieś 5 kg grubszy :)
    skąd ten cudny pierścionek?

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kicia była bardzo złośliwa :) a pierścionek z romwe

      Usuń
  17. świetny zestaw i jak się Twój kot wpasował w to sztuczne futerko :)
    Ja też mam często takie dni, a na uczelnię wybieram zwykle również sprawdzone i w miarę wygodne zestawy - w obcasach chyba bym umarła na zajęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kocham sztyblety.. najlepsze buty ;)
    p.s. marzy mi się taki kożuszek w panterkę, a ten jest cuuudowny!
    no i kiciuś<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Futerko Mega! <3
    Obserwuje.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super look bardzo mi się podoba, świetna kurteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Look wspaniały, szczególnie futro. ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, kurteczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh my gosh new blog crush! :D cant believe Ive just stumbled across your blog,I love your personal style and fab posts.I can see why you love those boots,so cool and look comfy.It would be so cute if we could take our pets everywhere with us,would make work so much better :D following your blog and look forward to reading future posts x

    OdpowiedzUsuń
  24. "Nie mam się w co ubrać!" - powtarzam to codziennie, zaraz po przebudzeniu :D
    Piękna pantera! Ze złotym naszyjnikiem prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Your pictures are stunning - love!

    xo from NY
    Arushi
    www.bohemianlikeyou.net

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz;p
    botki sa genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you for stopping by my blog and for your sweet comment x

    OdpowiedzUsuń
  28. Great outfit! Love your photos..so pretty!

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś geniuszem! G E N I A L N E zdjęcia i ten kot... aa super;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z kicią bezbłędnie ;)


    http://customlookink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja trafiona w 10 :) buciki faktycznie nie dość, że ładne to i widać, że wygodne :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny outfit;)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz! podoba mi się połączenie tego futerka z prostym golfem i łańcuchem! like it!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy codzienny zestaw, ale futro dodaje mu nutkę elegancji, co bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. hola guapa
    genial post¡¡ tienes un blog muy chulo
    te sigo desde ya¡¡
    besos guapetona
    http://patricelowcost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz naprawdę dobre wyczucie stylu,
    da się do zobaczyć niemalże natychmiast.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Your cat looks adorable with your fur coat!

    Paris // CharcoalAlley.com
    Instagram: @CharcoalAlley

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz zjawiskowo, bardzo podoba mi się ten look :)

    OdpowiedzUsuń