wtorek, 2 stycznia 2018

02/01/18 podsumowanie 2017 roku



Wraz z nastaniem Nowego Roku przyszedł czas na moje podsumowanie. Celowo nie pojawiło się wczoraj, ponieważ chciałam dać sobie oddech na dokładne poukładanie w głowie, co przez ten czas zdążyło się u mnie wydarzyć i za co mogę być wdzięczna. Teraz z pełną świadomością mogę powiedzieć, że 2017 rok był bardzo udany przynosząc mi wiele miłych niespodzianek i niespodziewanych zwrotów sytuacji, które w przyszłości obróciły się w same pozytywne chwile. 


WIOSNA





Wiosna upłynęła bardzo intensywnie. Wyjazd do Pragi i Trójmiasta wzbogacił mnie w nowe doświadczenia i pozwolił przywieźć dla Was wyjątkowe zdjęcia. W tamtym okresie w modzie w mojej szafie królowały przede wszystkim kwiatowe printy i klasyczne, kobiece ubrania. 

Wiosenne wpisy, które wzbudziły w Was największe zainteresowanie to:

LATO


W lecie postawiłam przede wszystkim na lekkie zwiewne sukienki, które całkowicie zdominowały moją garderobę. W połączeniu z kowbojkami stanowiły nie tylko stylowy, ale i bardzo wygodny zestaw.

Letnie wpisy, które wzbudziły w Was największe zainteresowanie to:



JESIEŃ


Praktycznie całą jesień spędziłam w Anglii, która niespodziewanie okazała się wyjątkowo łaskawa i pozwoliła mi na noszenie zarówno ciepłych, jak i lżejszych ubrań. Nieodłącznym elementem każdego stroju okazał się czarny kaszkiet, który bardzo szybko potrafił całkowicie odmienić charakter stylizacji.

Jesienne wpisy, które wzbudziły w Was największe zainteresowanie to:


21/11/17 CASTLE COMBE



ZIMA





Tej zimy również nie rozstawałam się z czapkami, które pojawiały się w różnych konfiguracjach - kaszkietu, zwykłej beanie z pomponem i futrzanej. Mój niezbędnik, bez którego prawie w ogóle nie rozstaję się w trakcie zimy to skórzane kozaki za kolano. 


Zimowe wpisy, które wzbudziły w Was największe zainteresowanie to:

11/12/17 ZROZUMIEĆ POTRZEBY DZISIEJSZEJ KOBIETY





Rok 2017 był dla mnie bogaty w podróże. Miałam szansę być m.in. w

- klimatycznej Pradze
- Londynie, który nieustannie tętni życiem
- urokliwym i spokojnym Bath
- majestatycznym Oxfordzie
- przecudownej, romantycznej Barcelonie. 


Podziel się tym wpisem!

7 komentarzy

  1. Lato do mnie przemawia najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne stylizacje, życzę dalszych sukcesów

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mogę powiedzieć? Mogę jedynie życzyć jeszcze bardziej intensywnego i ciekawego roku! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia, aż ci zazdroszcze tego 2017 oby 2018 był udany dla Ciebie. yś spełniła wszystkie swoje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit so much! You looks so stylish!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotograficzne wspomnienie minionego roku.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń