niedziela, 24 grudnia 2017

24/12/17 propozycje świątecznych stylizacji



Kolacja wigilijna tuż przed nami, dlatego jeśli jeszcze nie zdecydowałyście w czym chcecie pojawić się dzisiejszego wieczoru, być może zainspiruje Was któraś z poniższych stylizacji. W tym roku zebrałam swoje wszystkie zestawy na przestrzeni lat, by dać Wam więcej alternatyw. Jestem strasznie ciekawa, która z nich spodoba się najbardziej. Piszcie w komentarzach!


Stylizacja nr 1
Koszula - Zara
Spodnie z połyskiem - Zara
Rajstopowe botki - Zara
Zegarek - Cluse


Stylizacja nr 2
Sweter - vintage
Białe jeansy - Mango
Nauszniki - noname
Rękawiczki - Reserved
Szal - Reserved


Stylizacja nr 3
Płaszcz - Mango
Sukienka - Preska
Etola - H&M
Kozaki - Reserved


Stylizacja nr 4
Sukienka - Bee Collection
Torebka - Botkier


Stylizacja nr 5
Żakiet - Wallis
Wełniany sweter - Lacoste
Szal - Reserved
Torebka - Bonprix


Na koniec chciałabym życzyć Wam Wesołych, Ciepłych Świąt!
Spędźcie ten magiczny czas w gronie ludzi, których naprawdę kochacie i nabierzcie sił na kolejne wyzwania w nadchodzącym Nowym Roku! <3 font="">

Podziel się tym wpisem!

7 komentarzy

  1. Piękne stylizacje!
    Wesołych Świąt!!! :*

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje bomba! A mi najnajbardziej podoba się 1 i 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i buciki z połyskiem pełny kosmos :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta czarna sukienka wygrywa wg mnie :) Mam nadzieję że miałaś piękne, ciepłe i rodzinne święta? Przy okazji wszystkiego najlepszego na Nowy Rok Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nr 3 najlepsza według mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie często to się zdarza ale.. wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, wiesz?
    bomba!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nr. 2 oraz 3 bardzo mi się podobają! Moim zdaniem wszystkie te stylizacje pasują też na inne okazje ;) ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń