czwartek, 9 listopada 2017

09/11/17 5 najmocniejszych trendów tej jesieni




W dzisiejszym wpisie razem ze sklepem Zaful postanowiliśmy przygotować dla Was listę 5 najmocniejszych trendów tej jesieni. Poniżej znajdziecie również linki prowadzące do stylizacji  z tymi trendami w mojej interpretacji. Do dzisiaj macie również okazję wziąć w super promocji Double 11 zorganizowanej przez Zaful. Szczegóły znajdziecie klikając w nazwę akcji.

Krata to bardzo mocny trend, który mogliśmy zaobserwować już zeszłej jesieni. Najpopularniejsze ubranie w ten wzór to marynarka typu oversize. Nosimy ją dosłownie do wszystkiego i na każdą okazję. Świetnie współgra zarówno ze sportowymi, jak i nieco bardziej klasycznymi stylizacjami. 



Długo musiałam przekonywać się do sportowych bluz jednak, gdy wreszcie zdecydowałam się wypróbować ten trend w praktyce, nie wyobrażam już sobie, że wcześniej mogłam go tak nie lubić. Szczególnie doceniam go, gdy mam jeden z tych dni, kiedy najchętniej cała ukryłabym się pod ubraniem. Bluza oversize równie świetnie sprawdza się jako sukienka. W zestawieniu z rockowymi botkami tworzy naprawdę ciekawy i praktyczny zestaw.



Trend dla odważnych? Skórzana spódnica często kojarzy nam się pejoratywnie, szczególnie ta z lakierowanej skóry. Można jednak stworzyć z niej interesujący zestaw. Warunkiem jest zastosowanie kontrastowych materiałów, które przełamią drapieżny charakter skóry. Ja swoją spódnicę zestawiłam z bawełnianą bluzką imitującą sweter. 



Czerwony kolor to nowy millenial pink. Zagościł dosłownie wszędzie (na ubraniach, dodatkach, biżuterii, kosmetykach) i wygląda na to, że nieprędko się z nami pożegna. Nawet jeżeli nie jesteś jego zwolenniczką warto byś się do niego przekonała. Podobno nie ma bardziej kobiecego i zmysłowego koloru niż czerwień. Nie sposób się z tym nie zgodzić.


Nakrycia głowy w tym sezonie postanowiły podzielić fashionistów na dwa obozy - wyznawców kaszkietów i zwolenników beretów. Bez wątpienia oba dodatki są na tyle charakterystyczne, że potrafią zmienić oblicze niejednej stylizacji. Beret nada Ci paryskiego szyku, kaszkiet natomiast londyńskiej drapieżności. Który z nich wybierzesz? Ja do tej pory nie mogę się zdecydować. 




Podziel się tym wpisem!

7 komentarzy

  1. Uwielbiam ten sezon! Każdy z tych trendów zdecydowanie mi odpowiada! :D

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podobają mi się te trendy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynara w kratę i kolor czerwony to moi zdecydowani faworyci Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skusiłam się na marynarkę w kratę i czerwoną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje. Skorzane spodnice ostatnio spoko ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trendy (oprócz bluz) mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń