piątek, 22 września 2017

22/09/17 maxi falbany



Projektanci udowadniają, że falbany również w tym sezonie nie wychodzą z mody. Tym razem nosimy je w wersji przeskalowanej do granic możliwości. Bardzo lubię falbaniasty trend, dlatego nie zawahałam się ani chwili nad tą błękitną sukienką. Jej fason oraz długość maxi może wydawać się nieco kłopotliwa, postawiłam więc na totalne przełamanie całej stylizacji czerwonymi botkami w rockowym stylu. Mogliście zobaczyć je w poprzednim poście w nieco innej odsłonie. 

Która wersja przypadła podoba się Wam bardziej? 
Ja chyba o wiele lepiej czuję się w sukienkach. ;)


serdeczne podziękowania dla Pizzatopii za udostępnienie wnętrz do sesji

dress - Metisu
shoes - Zara 


Podziel się tym wpisem!

9 komentarzy

  1. super wyglądasz, a sesja mega klimatyczna!♥

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia i ty na nich. Fajny kontrast z butami Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka nie w moim stylu, ale do Ciebie bardzo pasuje. Buty tworzą ciekawy akcent. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lokal, a Ty piękna w nim <3 Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka super sukienka i piękne zdjęcia! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy bym się ubrała, bo jednak stylizacja bardzo modowa ale na Tobie mega mi sie podoba! piękny klimat na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka wygląda bardzo ciekawie, świetnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Sukienka jest piękna :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń