wtorek, 19 września 2017

19/09/17 #letswow



#LETSWOW to nowa kolekcja dla sieci sklepów Lidl zaprojektowana przez światowej sławy modelkę Heidi Klum. Od 18 września macie możliwość kupić ubrania oraz dodatki z limitowanej kolekcji, stworzonej przez gwiazdę. Ubrania podzielone zostały na 4 kategorie: bardziej casualowe, na randkę, do pracy oraz spotkanie z przyjaciółmi. To pierwsza tego typu  kolaboracja marki. Stworzona została w hołdzie dla Nowego Jorku i pewnych siebie kobiet. Swoimi projektami Klum przekonuje, że można łączyć ze sobą basicowe elementy garderoby z mocnymi, rzucającymi się w oczy elementami. Klasyczne modele ubrań i dodatki zostały ozdobione zwierzęcymi printami i energetyzującymi kolorami. Mój wybór padł na żakiet slim, który postanowiłam przełamać casualowymi elementami w postaci jeansowych boyfriendów i szarego topu. By podkręcić całość stylizacji wybrałam czerwone botki i kaszkiet, które sprawiają, że całość nie wygląda zbyt przewidywalnie. 

,,W swoim nowym projekcie Heidi inspirowała się własnymi preferencjami modowymi. Jaka jest jej wizja mody? Każdy powinien się nią cieszyć, czuć się dobrze i atrakcyjnie. I czerpać tak dużo radości z jej kolekcji, jak ona sama"

A Ty? Dasz się zainspirować kolekcją Heidi & The City? 


jacket - Lidl #letswow
jeans - Bershka
shoes - Zara


Podziel się tym wpisem!

7 komentarzy

  1. Świetnie wyglądasz, ciekawy żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo ciekawa, ale jak dla mnie nie do końca w moim stylu ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz cudownie <3
    idealne zestawienie
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się odwiedzić Lidla i może coś dla siebie wybrać... :) Zestaw bardzo trafny, kaszkiet świetnie go uzupełnia. ;)

    OdpowiedzUsuń