poniedziałek, 21 sierpnia 2017

21/08/17 denimowa mini


Co najczęściej wyciągacie z szafy, gdy nie macie pomysłu w co się ubrać? Mój wybór zazwyczaj pada na jeans (nie bez powodu powstała nazwa bloga), dlatego dzisiaj stawiam na denimową mini. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała do całości stroju retro dodatków w postaci geometrycznej torebki, welurowych pantofli i materiałowej opaski. 

Jak Wam się podoba taki zwyklaczek? :)


serdeczne podziękowania dla kawiarni Niebieskie Migdały za udostępnienie wnętrz do sesji

dress - Bershka
shoes - Reserved 

Podziel się tym wpisem!

18 komentarzy

  1. Zdjęcia maja swój klimat! Super :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Super
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat zdjęć :) Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i zwyklaczek, ale w połączeniu z wnętrzem robi kolosalne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie. :) Ja też z reguły sięgam po dżins. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No uwielbiam Twoje zdjęcia, są takie klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimat na zdjęciach mnie urzekł, jestem pod ogromnym wrażeniem. Sukienka również fajna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia 😍 pozdrawiam serdecznie http://justynalubowska.blogspot.com/?m

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie zwyklaczek, wyglądasz super!
    Ja sięgam po jeans i wtedy kiedy nie wiem w co się ubrać jak i kiedy doskonale wiem w co się ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wychodzisz na zdjęciach! masz w sobie czar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very different and unique collection of online clothing for women, thanks for sharing this post with us. Keep posting on same.

    OdpowiedzUsuń