piątek, 25 sierpnia 2017

25/08/17 jak nosić pudełkowe sukienki?



Pudełkowe fasony ubrań są bardzo wygodne, nic więc dziwnego że tak często decydujemy się je nosić. Niestety wbrew pozorom bywają odrobinę wymagające. Wybierając tego typu sukienkę, zawsze pamiętam o kilku zasadach, dzięki którym całość wygląda dobrze i nie zaburza proporcji sylwetki. 

1. Wyeksponowane nogi
Pudełkowe fasony bardzo zniekształcają ciało. Ubierając sukienkę w kształcie prostokąta, musiałam pamiętać, by całe ubranie nie zasłaniało reszty stroju. Dlatego zdecydowałam się na wyeksponowanie nóg. Gdybym wybrała cieliste sandałki na obcasie, efekt byłby na pewno o wiele bardziej spektakularny, jednak spacer w szpilkach po kocich łbach nie wydawał się dobrym pomysłem. ;)

2. Upięte włosy
Pozwolą optycznie nadać całemu strojowi lekkości, wysmuklą szyję i podkreślą kości policzkowe. 

3. Dodatki to podstawa
Raczej ograniczam je do minimum, ale dbam przy tym by były oryginalne i rzucały się w oczy. W tym przypadku jest to srebrny zegarek, duże okulary z kocimi oprawkami i geometryczna torebka w stylu retro. 


W takim wydaniu możecie zobaczyć mnie najczęściej. 


dress - Bershka
bag - Yaggs
shoes - Reserved

Podziel się tym wpisem!

10 komentarzy

  1. Faktycznie nie są zbyt proste w noszeniu, chociaż takie się wydają :) Ja przy mojej figurze klepsydry nie czuję się w nich najlepiej, więc często spinałam taką sukienkę paskiem w talii - to też dobry motyw na jej noszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby dziewczęco, ale przez te okulary trochę z pazurem... podoba mi się. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pudełkowe fasony, ale też staram się stosować do nich pasek bądź odkrywać nogi. Ładna stylizacja do tego czerwień na ustach w samo 10! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatne rady, a sukienka bardzo łądna

    OdpowiedzUsuń