czwartek, 11 maja 2017

11/05/17 gdy mam chwilę dla siebie


Czym zajmujecie swój czas wolny, gdy wiecie, że macie naprawdę chwilę tylko dla siebie? Ja zazwyczaj lubię wtedy wskoczyć w luźniejszy zestaw, a szpilki zamienić na wygodne rajstopowe botki. W moim zawodzie freelancera nigdy tak naprawdę nie wiem, czy za chwilę nie będę musiała pędzić na spotkanie, wolę więc być przygotowana na różne ewentualności. Jednak gdy mam świadomość, że weekend za pasem i nic nie powinno mi już zakłócić spokojnego wieczoru (choć i tak się czasem zdarza) mój ulubiony zestaw to: luźne jeansy typu boyfriend i t-shirt z ukochanym zespołem z liceum. Tak, uwielbiałam KISS ponad wszystko i do tej pory sądzę, że są jedną z lepszych kapeli hard rockowych. To takie miłe puszczenie oka w stronę młodzieńczych lat i ukłon w stronę obecnych trendów. 

A jaki jest Wasz zestaw na luźniejsze dni? 


Serdeczne podziękowania dla Hotelu Galaxy za udostępnienie wnętrz do zdjęć

t-shirt - second hand
jeans - Zara
shoes - Zara

Podziel się tym wpisem!

7 komentarzy