Subscribe my blog (śledź najnowsze posty)

niedziela, 9 października 2016

09/10/16 TREND ALERT - back to 80s



Obecny sezon słynie z tego, że nawiązuje do mody każdej dekady, dlatego możemy zainspirować się czymkolwiek chcemy, nie narażając się na trendowe faux paux. Od pewnego czasu stawiam na mocne akcenty w stylu lat 80. Inspirują mnie ramoneski, lekko rockowy, monochromatyczny look i główni bohaterowie kultowego już serialu Beverly Hills 90 210. W każdym zestawie, który prezentuję na blogu możecie zaobserwować, co w danym okresie jest moim must have, pomyślałam jednak, że wprowadzenie cyklu TREND ALERT pozwoli mi podzielić się z Wami moją sezonową tablicą inspiracji. Będziecie mogli zobaczyć w niej przede wszystkim detale, po które sięgam w danym okresie najczęściej, kolaż ze zdjęciami inspiracji, a także moje propozycje jak w prosty sposób odtworzyć dany zestaw.

Mam nadzieję, że cykl przypadnie Wam do gustu i choć trochę zainspirujecie się moją interpretacją stylu lat 80. 

Ps. Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem na temat luksusu! Wygląda na to, że każdy z nas ma swoją wypracowaną, kompletnie różną definicję, dlatego tym bardziej interesujące było czytanie Waszych wypowiedzi. Dziękuję za każdy komentarz z osobna i z racji tego, że mamy jeszcze trochę czasu, zapraszam pozostałych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami:

http://jeansplease.blogspot.com/2016/10/041016-luksus-jak-to-z-nim-naprawde.html


Pics. My Boyfriend

Ramoneski do kupienia tutaj
Kurtki jeansowe znajdziesz tutaj
Okulary obejrzysz pod tym linkiem
Apaszki tu
Paski tutaj

Podziel się tym wpisem!

10 komentarzy

  1. Bardzo fajny pomysł z tym cyklem, dziękuje i kibicuję :) Sama jestem eklektyczna
    i otwarta na prawie wszystko, ale jeansy z wysokim stanem niestety są nie dla mnie :(
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing! x

    http://www.fashioliezta.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest coś w tym, że styl lat '80 i '90 pasuje do Ciebie najlepiej - Ty wyglądasz najbardziej wyraziście w prostych połączeniach, ale nie spod znaku tego modnego ostatnio, fotogenicznego minimalizmu, a właśnie takiej surowej trochę prostoty w stylu Beverly Hills ;)
    Nie dziwię się więc, że stawiasz na taką modę - instynktownie chyba czujesz, co Ci leży najmocniej ;)

    P.S. tamten post był bardzo fajny! szkoda, że tak naprawdę większości z nas nie chce się zabierać głosu w blogosferze, tylko wpadamy "wyklikać" blożki znajomych i cześć, czapka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ klimatyczne zdjęcia, uwielbiam twój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany post , śliczne zdjecia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, to świetny trend, też uwielbiam ramoneski <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń