poniedziałek, 18 lipca 2016

18/07/16 lipiec - instagram mix



Już dawno nie publikowałam posta w formie zdjęć z Instagrama, dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić dla Was podsumowanie lipca. Zobaczcie co zwiedziłam, gdzie byłam, a przede wszystkim co jadłam. :)

1. Poranna kawa z mlekiem to moja grzeszna przyjemność
2. Maliny - jeden z ulubionych owoców
3. Chłodnik ogórkowy z koperkiem i jajkiem - pycha
4. Wyjazdy, wyjazdy, a z nimi mój nieodłączny towarzysz - Elle


1. Już dawno nie byłam w zoo
2. Lody sycylijskie o smaku nutella i białej czekolady


1. Ostatnio u mnie na osiedlu otworzyła się włoska knajpka z przepysznymi przystawkami
2. Na upały najlepiej sprawdzi się oczywiście lemoniada


1. Girls just wanna have fun
2. Wakacje to idealny czas, aby nadrobić książkowe zaległości
3. Moje top 3 zapachy
4. Truskawki, mleczko i ulubione czasopismo - relaks doskonały


1. Uwielbiam ogrody botaniczne
2. Zestaw doskonały na codzienną bieganinę po mieście


1. Ukochany zestaw - zegarek Fossil i bransoletki Tous/Mokobelle
2. Cappucino - mniam


1. Pieczarki nadziewane bekonem, serem i szczypiorkiem
2. Wege jedzenie też jest pyszne - burger z falafelem i zupa selerowa


1. Mówiłam już, że uwielbiam ogrody botaniczne?
2. Strój dnia - tym razem kwiatowy print i burgundowe oksfordki
3. Palmy - my love 
4. Warszawa taka piękna 

Podziel się tym wpisem!

13 komentarzy

  1. Fantastyczne zdjęcia, przyjemnie się ogląda! :)

    Zapraszam Cię do polubienia mojego nowego fanpage'a https://www.facebook.com/Alterations-1017359148372380/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tegu typu posty :) Sama rozważam ich wprowadzenie u siebie na stronę :) Świetny mix zdjęć i aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super, że zdecydowałaś się ponownie zrobić post tego typu :)) My też bardzo lubimy ogrody botaniczne. Mmm ale tu pysznych przekąsek u ciebie ;) Uwielbiamy truskawki *.* My też w wakacje nadrabiamy zaległości z książkami :D Świetny wpis kochana <3 Masz bardzo ciekawego instagrama. Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjny miks!!!! Ja maliny uwielbiam... i Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mix, ja też się objadam malinami bez końca.. ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej super fotky! Chanel parfémy milujem :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wszystkie polubiłam na insta, ale i tu napiszę że zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ciekawe fotografie! Bardzo ładna kolorystyka zdjęć :)
    Pozdrawiam, Aparetka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu chce się jeść :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń