czwartek, 2 lipca 2015

02/07/15 czerwiec - podsumowanie miesiąca



W tym miesiącu po raz kolejny postawiłam na wygodę. Luźne t-shirty i topy w zestawieniu z moimi ukochanymi culotami wybierałam bardzo często. Chociaż cieszą się tak skrajnymi opiniami dla mnie są rewelacyjne, a ich fason to świetna alternatywa dla spódnic midi, które już trochę mi się znudziły. W lipcu na wyprzedażach będę polować przede wszystkim na lniane tuniki i jeansowe szorty, bo jak wiadomo takich ubrań nigdy w szafie za wiele. :)

Podziel się tym wpisem!

12 komentarzy

  1. Stylizacja z różową bluzeczką jest moim zdaniem najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje mają coś w sumie, wyglądasz genialnie :) Masz wyczucie stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężko wybrać najlepszą bo wszystkie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super styl, lubię taki luz :) Świetnej jakości zdjęcia! Obserwuję :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zestawy super, ale chyba ostatni najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się wszystkie podobają, z pewnością masz wyczucie i swój styl. Najbardziej podoba mi się look z narzutką w paski :)

    OdpowiedzUsuń