Subscribe my blog (śledź najnowsze posty)

poniedziałek, 20 października 2014

Autumn's inspirations for home

Jesień coraz bardziej zaczyna dawać nam się we znaki. Dlatego też postanowiłam przygotować dla Was trochę wnętrzarskich inspiracji, jak umilić sobie nadchodzące długie i zimne wieczory. Sama nie jestem zwolenniczką tej pory roku, ale że należę do ciepłolubnych osób w tym roku z utęsknieniem czekałam na to, aż będę mogła zaopatrzyć się w grube swetry, pluszowe koce, wełniane skarpety i wszystko to, co prawdziwej domatorce kojarzy się z jesiennym czasem. Z racji tego, że moim prawdziwym królestwem w domu jest sypialnia i kuchnia dzielę się z Wami propozycjami właśnie z tych kategorii. Myślę, że Wam również przypadną do gustu.



all from: pinterest, home&you, westwing

Tak, zdecydowanie jestem wielką fanką prostych i nieprzekombinowanych form zarówno w modzie, jak i designie, dlatego mój wybór padł na surowe, mniej ozdobne naczynia i dodatki. Less is more, jak to zawsze powtarzam. 



Podziel się tym wpisem!

14 komentarzy

  1. hamak jesienią/zimą z futrzanymi poduszkami? ale czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool furniture!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepło i przytulnie to wszystko wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVE IT!!
    http://www.jennyburgartz.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooh love these home inspirations. Great post.

    Hazel =)
    http://www.theskimplelife.com
    Please follow me on Instagram: @theskimplelife

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh,ile dobroci! :)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this!
    Lovely blog, dear!

    www.ajdas.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ohh genialne rzeczy <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękne rzeczy wybrałaś, podoba mi się Twój styl wnętrzarski:) Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń