niedziela, 4 marca 2012

Black&blue


sweater_sh   shirt_sh   leggins_stradivarius   boots_czasnabuty.pl   bag_@   watch_my dad's own

Już od pewnego czasu chciałam coś zmienić w wyglądzie moich włosów. Najlepiej obciąć, ale zgodnie z polskim przysłowiem, że ,,obcinając włosy przed maturą, obcina się wiedzę", żeby tradycji stało się za dość postawiłam narazie tylko na kolor. Wyszedł troszkę ciemniejszy blond od poprzedniego, ale końcówki nadal pozostały te same. Niestety na tych zdjęciach tego nie zobaczycie, ponieważ słońce ostro dawało w kość.
Co do zestawu: nie wiem, czy już wspominałam, ale jestem wielką wielbicielką długich koszul. Od dawna szukałam takiej ze stojącym kołnierzykiem, najlepiej w kolorze niebieskim. I upolowałam  wymarzoną (bo nie dość że niebieska i ze stojącym kołnierzem, to w dodatku w kropki) za aż całą złotówkę. Uwielbiam zestawiać ją z tym z szarym swetrem, który świetnie sprawdza się w roli grzejniczka i tymi butami.

For some time now, I was thinking of changing my hair. The best solution of my problem is cut them down, but according to the Polish proverb telling  not to cut your hair before the graduation, I set the coloring. I put on a little darker color than the previous, unfortunatelly due to weather invisible on these pics. About the outfit: I’m keen on long, blue shirts. For a long time I was looking for a dream shirt with stiff collar for now. I love it combined with a warm gray sweater and camel boots.
Kochani zachęcam Was takze do wzięcia udziału w giveway'u. Do wygrania atrakcyjne nagrody!


Podziel się tym wpisem!

51 komentarzy

  1. cudowanie wyglądasz - pozornie nie pasujące do siebie rzeczy tworzą świetną całość! podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne legginsy! Cudowne zdjęcia!

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy, koszula, butki<3 i w ogóle wszystko! Super wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw bardzo podoba mi się połączenie koszuli ze swetrem :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the wole outfit! Especially those pants!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna koszula i sweter! Całość idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w legginsach. *.*
    Ogólnie,świetny zestaw. Wszystko idealnie do siebie pasuje.!

    +może chcesz się poobserwować.?
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no no, super wyglądasz. piękny kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. So in love with the shoes!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co to sprawdziłam, skąd masz torebkę :))) Taty... :)

    Szkoda, że nie widać tu Twojej metamorfozy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i kolejny genialny look w Twoim wykonaniu! Coraz bardziej mnie inspirujesz i oby tak dalej!
    P.S. Nie wiem czemu ale 2 zdjęcie zawładnęło moim serduchem! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko idealnie połączone. legginsy fajnie sie mienią!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit ! I love the shoes !

    x,Julia
    come visit,
    www.thebeeskneesbyjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jesteś <3!

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gruby sweter + kołnierzyk + legginsy to jak dla mnie przepis na sukces! Wyglądasz fantastycznie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fabulous! love those pants up close. amazing.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ;))
    zapraszam: http://budzacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw. Bardzo oryginalny:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna torebka :)
    Zapraszam na naszego początkującego bloga o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Your leggings are amazing !! Love your style !

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. nic bym nie zmieniała w tym zestawie, jest idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna torebka, w ogole swietnie wygladasz! a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zdjęcia są zawsze perfekcyjne, zestawy też :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorgeous outfit! Love it x

    OdpowiedzUsuń
  26. sweter w połączeniu z legginsami, cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks so much! / Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli miałabym wymieniać co mi się podoba to chyba nie umiałabym skończyć. Buty, zegarek, sweter i torebka to chyba moje ulubione elementy tego zestawu. Całość zapiera dech w piersiach. N-I-E-S-A-M-O-W-I-T-E! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. sweitne stylizacja i sweter!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz:) sweter i spodnie bardzo mi się podobają!
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. botki są przepiekne, i promyczki słońca łał!

    OdpowiedzUsuń
  32. love it. i like so much your blog!

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing outfit and nice boots!

    Kisses
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the leggins! your shirt is also very cute:)

    www.mymymode.com

    OdpowiedzUsuń
  35. love your style!

    Mirel
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko jest mega zgrane, ale legginsy srebrne to juz przebijaja wszystko :)

    pozdrawiam i zapraszam!
    http://smileyouareinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Legginsy są najgorsze w całej tej stylizacji. Połyskują tandetnie i wyglądają na obślizgłe.

    OdpowiedzUsuń