Subscribe my blog (śledź najnowsze posty)

piątek, 20 sierpnia 2010

Królowa Grunge'u też bloguje!

Kto śledzi mojego bloga domyśla się pewnie, że jestem fanką Courtney Love. Otóż ostatnio na stronie ELLE przeczytałam, że piosenkarka prowadzi własnego bloga o modzie. Ku mojemu zaskoczeniu nie ma tam zbyt wielu komentarzy autorki, czy dłuższych wypowiedzi. Courtney postawiła na zamieszczanie zdjęć swoich stylizacji, tego co ją inspiruje, a także fotorelacji z pokazów mody. Czy prowokantka lat 90. nadaje się na szafiarkę, oceńcie sami.



I luv. Her!

Podziel się tym wpisem!

13 komentarzy

  1. Bardzo fajny styl Courtney, ale z tego co widzę po podpisach do zdjęć to chyba ktoś jej robi te zdjęcia i umieszcza na tym blogu, a nie ona osobiście [jest napisane "she" itd]. No ale kto wie.
    Strasznie lubię styl glam rock :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste zdjęcia!:)
    Bardzo lubię jej głos:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma coś w sobie;) co pozwala łatwo ją zapamiętać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielką fanką jej nie jestem, ale pierwsze zdjęcie jest świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Courtney. Żałuję jedynie, że nie będzie mnie na jej najbliższym koncercie w Warszawie, oj żałuję bardzo. Ona jest boska! Ten głos, ten styl.. Nie wiedziałam, że prowadzi bloga, ale dzięki tobie teraz się dowiedziałam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. już niedługo w stolicy sasasa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej stroje są tatlnie odjechane, ale ma przynajmniej swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki! ja Cibie też ;)
    właśnie, jak się dodaje zdjęcia tak po boku bloga? jak się nazywa ten gadżet? bo nie mogę się połapać, jak to zrobić ;)

    http://waronclothes.blogspot.com/

    bisou bisou ;);*

    OdpowiedzUsuń